Regisztráció Bejelentkezés
Elfelejtettem a jelszavamat!
Ha segítségre lenne szükséged írj emailt: info@boxershop.hu

GY.I.K.

1. Regisztráció nélkül is vásárolhatok a webshopban?

Igen, regisztráció nélkül is vásárolhatsz. A rendelésed minden hétköznap 10-18h között telefonon is leadhatod a következő tel. számon 06309312311

2. Az árak bruttó árak?

Igen, a Webshopban minden ár tartalmazza az ÁFÁ-t.

3. Változik a kiszállítás ára, ha több terméket rendelek meg egyszerre?

A kiszállítási díj utánvételes vásárlás esetén  (0-5000Ft. között 1490Ft).....(5000-1000Ft. között 990Ft.).....(10000-15000Ft. között 490Ft.)

Ha az adott vásárlás értéke meghaladja a bruttó 15000 Ft-ot, akkor a kiszállítás INGYENES.

4. Nem Magyarországon élek, tudnak kiszállítást vállalni más országba is?

A Webshopból jelenleg csak Magyarországra szállítunk, de a külföldi kiszállítás lehetőségét tervezzük a jövőben.

5. Nincs bankkártyám, hogyan rendelhetek Önöktől?

Válaszd a kiszállítást futárszolgálattal. Így a megrendelt termékeket  átvételkor készpénzben fizetheted a futárnak.

6. A méretekről találok valami segítséget?

Minden termékoldalon található az adott termékhez tartozó mérettáblára mutató link, itt tájékozódhatsz a méretekről. Ha nem segít a mérettáblázat sem, keresd  ügyfélszolgálatunkat, és szívesen lemérjük Neked a kinézett terméket.
 

7. Mi történik, ha mégsem tetszik a termék vagy nem lesz jó a mérete?

Ha a termék átvételétől számított 8 munkanapon belül a terméket eredeti csomagolásban visszaküldöd,  akkor további indoklás nélkül kérheted a termék árának visszatérítését illetve kérheted méret és színcserét. Kérjük olvassd el figyelmesen a részleteket az elállásról és termékcseréről.

8. Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

A termékeket ajánlott küldeményként, légpárnás borítékban (postán, papírboltban kapható) postázd vissza . A visszaküldés díja a Te költséged. A postaköltség tapasztalataink szerint 385-420 Ft lesz a küldemény súlyától függően.
FONTOS! Utánvétel,  küldött terméket nem veszünk át.
 
9. Megrendeltem egy terméket, de közben lement az ára! Milyen áron kapom meg?

Áruházunkban is vannak akciós időszakok, amikor termékeink árát csökkentjük. Amennyiben a rendelésed leadása és a postára adás között csökken egy termék 
ára, Te az olcsóbb áron fogod megkapni, azt már a kedvezményes áron számlázzuk Neked.

10. Vásároltam egy terméket, aminek később lement az ára! Visszaadjátok a különbséget?
  
Ez esetben nem áll módunkban visszatéríteni a különbséget. Gondolj bele, így mindig, mindenkinek akciós áron kellene szállítanunk. Sajnos azt nem áll módunkban előre jelezni, hogy melyik termékcsoportot, mikor fogjuk leértékelni. Ezt mi sem tudjuk előre.